every now and then

ok, bra saker och dåliga saker. konstigt ibland hur de kan komma så tätt inpå.

igår var en av de värsta kvällarna i mitt liv. oroa er inte, 2-metersmannen är kvar i mitt liv. men jag fick en panikångestattack. så jävla läskigt. motsägande känslor kan göra så med en ibland. nu vet jag i alla fall att man inte kan vara tokkär konstant och det är ok. man lär sig alltid något.

det bra är att jag fick AB på rättshistoriatentan!! mitt första AB sen JIKen. är helt sjukt nöjd. fattar fortfarande inte riktigt hur det gick till, men glad är jag! =) får se hur resten av terminen går nu, men AB AB AB, glad är jag!!!

Kommentarer
Postat av: Kattis

GRATTIS!!!! Du är bäst!!

Och attackerna kan vi hantera, vet du! :)

2007-03-28 @ 13:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback