somliga dagar

saker som har gått bra idag:
- terapin med panda. för en gångs skull.
- 2-metersmannen skickade ett sms och sa att jag var underbar.
- jag har faktiskt begett mig till sp för att plugga trots att klockan är efter 18. duktig drottning kokos!

saker som gått mindre bra idag:
- att hitta min träningstop. den är puts väck, hur det nu är möjligt på 22,5 kvm lägenhet.
- att få min dator att fungera som den ska. varför går det inte att spela musik?? jag förstår inte!!!
- att komma ihåg allt när jag ska till sp. min hjärna verkar sakna den där funktionen att tänka igenom saker innan man går ut genom dörren.
- att förstå att busschauffören ska öppna dörren när jag står utanför och knackar på, inte titta på mig föraktfullt medan han kör iväg...

annars så har facebook importerat mina inlägg härifrån lite hipp som happ så mitt liv kan verka minst sagt rörigt. men så är det. ska bara få msn att fungera oxå så kanske jag får lite pluggat idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback