vårkänslor

jag missade stockholms första vårdag och det gör mig extremt bitter. jag älskar den där känslan man får när man efter 2 månaders snö och slaskhelvete får känna solens strålar mot ansiktet och ana att snart kommer min jacka vara för varm.

men istället för första vårdagen har jag fått en välbehövlig vilohelg i prag. var längesen jag sov så mycket på en helg. kanske var lite tråkigt för ronnie, men jag orkade verkligen inte vara vaken längre än till klockan 1 på hela helgen. mycket märkligt.

att resa utan 2-metersmannen var sådär. det triggade igång alla mina små ångestfallgropar och jag gick runt med en lätt obehagskänsla hela helgen (en sådär 20% var det nog. nu skulle han vara stolt över mig, min lilla panda till terapeut).

förövrigt är jag sjukt less på glappet i min stereosladd i datorn och har en extrem hemlängtan till lund. vill bara sitta i vårsolen på stortorget och äta glass från glasskulturen och springa på en massa människor jag inte har sett på år och dag. förhoppningsvis får jag göra det i påsk. kanske.

nu är det träningsdags. var längesen nu och 1½-timmespass står på agendan. kommer gå så bra så. hoppas någon är där och torkar upp fläcken som kommer vara det enda som återstår av mig.

Kommentarer
Postat av: Seedy

go go go Lund, go lund, go lund! nu är det min tur att ha ångest. tro faktiskt att jag har ångest på riktigt.. jobbigt faktiskt. kram

2007-03-07 @ 09:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback