allt är bara du

jag kan sitta och titta på dig i timmar när du pluggar. din koncentration, din fokusering, förmågan att stänga ute allt annat runt omkring. ibland sträcker du på dig och drar handen över håret, ibland kommer en bra låt i playlisten och då börjar du digga. trummar lite, mimar med fast du inte kan texten. jag blir lite avundsjuk på att du kan försvinna bort sådär. jag är så okoncentrerad så jag bara sitter och tittar på dig när jag egentligen borde göra annat. men så är det. det finns inte mycket jag hellre skulle göra än att få sitta och titta på dig dagarna i ända. se dig plugga, laga mat, diska, bara vara du. så länge jag får det är bra, då spelar det andra inte så stor roll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback