fiskskålen

det regnar, jag har pms, jag har omtenta imorgon och ansträngningarna jag gjort för att både kunna redovisa och tenta var helt förgäves. jag ät trött, stressad, utsliten och oengagerad. jag orkar inte just nu, vill mest bara gråta.

jag vill till sri lanka och få göra viktiga saker på riktigt. jag vill inte fjanta runt i den akademiska bubblan där en lag med förabeten är på 5 sidor och det största problemet är hur man ska undvika ett U på tentan. jag är less på det här nu, jag vill ut och bort. att professorer blir världsfrånvända är inte konstigt, de lever konstant i bubblan. vakna upp och se på världen utanför! det är dit jag vill, till det stället där man får göra saker på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback