idélåda

jag tror aldirg riktigt att jag har förstått vad det innebär att vara matt tidigare. efter två och en halv dag med endast en tallrik ris som fast föda är jag helt med i matchen. man orkar ingenting.

att bli magsjuk mindre än en månad från ett gigantevent är ingen bra idé, så ni vet. inget att rekommendera. nästa gång jag är sjuk planerar jag att vara hemma hos mamma och pappa så de kan ta hand om mig. det tycker jag är en mycket bättre idé.

annars behvöer jag bra tips på hur man börjar äta igen efter en magsjuka. någon?

Kommentarer
Postat av: Spanks

Kycklingsoppa.istheshit.net! Soppor i största allmänhet, uppblött bröd funkar också (men är inte världens roligaste). Kokta grönsaker är också king. Krya på dig!

Kram!

PS. Har glömt att svara, men ja, jag kommer hem till spexet.

2007-11-16 @ 09:18:09
Postat av: Linnea

Mjuk mat som är lättsmält, ät sakta! Lite extra salt och socker i maten är alltid bra, återställer balanserna i kroppen

2007-11-17 @ 11:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback