allergi del 3

ja.. då har man pratat med läkaren som med största sannolikhet tror att det är kattallergi. det gör mig väldigt ledsen. jag vill ha mogge nu och framförallt katt i framtiden. det suger fett alltså. jag får väl joina mig till fag hag och leta alternativa husdjur. förhoppningsvis är det bara katter jag är allergisk mot så jag kan skaffa hund när jag blir pensionär.

livet går inte riktigt som jag vill för tillfället. kan bero på att jag är så dålig på att glida med och leva i nuet. kan bero på att jag känner att jag vill plugga egentligen. fast hade jag pluggat hade jag velat göra det här.


BiB-kväll på fredag och amphiox på lördag. kan bli en bra helg trots allt! jag hoppas på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback