stå upp!

jag är jättehungrig och på grund av vanlig drottning kokos-klantighet så kanske min och pojkvännens annars så mysiga kväll blir förstörd av en människa jag inte alls tycker om. jag hoppas han fattade hinten. man vet aldrig med konstiga människor.

i alla fall står dinner and stand-up på schemat ikväll. ska bli mysigt fastän jag är helt slut. trötthet kan bero på allergi. det kan alltså bero på mogge. eller kan det bero på väggen bredvid min dator där det sitter ett fönster som läcker in. jag ska gå och testa mig. snarast möjligt. jag vill behålla katten. så är det. jag älskar att ha någon där när jag kommer hem som alltid är där och inte dyker upp klockan 23 efter att ha druckit öl med polarna. lite villkorslös kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback