bebisbomb I och II

vad är det med ex och skydd när man har sex? det är inte så svårt: kuk in? kondom på!

kondom


bebisbomb I: jag trodde jag hade kommit över chocken att n skulle bli pappa. jag trodde jag var ok med det hela. sen får man se en bild på honom med ungen och det visade sig att nej, jag var inte helt ok med det. inte alls. jag är fantastiskt avundsjuk och mest av allt ledsen. jag HATAR att han var ok med att få barn med henne när han nog i princip hade tvingat mig att göra abort ifall jag hade blivit gravid. det känns som om jag inte är värd att skaffa barn med (jag har inte sagt att det jag känner är rationellt, bara att jag känner det). och avundsjukan. ja, jag vill ha ett eget barn. jag vill inte ha det nu, jag vill ta examen och leva ett tag som dinkie (double income - no kids). men ändå blir jag avundsjuk när alla andra råkar bli på smällen och får barn.

bebibomb II: bebisen ska bli pappa. och det berättar han för m på fyllan. och säger att hon är den enda som vet. hallå, det är ditt ex!!! man säger inte sådana saker på det sättet till sitt ex. men han har ju ett plus iaf - han sa det själv så hon slapp få reda på det på omvägar. men bebisen ska bli pappa. när kommer nästa graviditet i vänskapskretsen?

det märks att jag börjar bli stor nu. inte nog med att bebisar börjar dyka upp till höger och vänster. ALLA i min närhet som är i ett förhållande har flyttat ihop det senaste året (spanky m. fv, bitch m. pv, fag hag + ernie, a och b, e och j. säkert fler som jag inte kommer på). det är verkligen en trend. snart börjar väl bröllopsinbjudningarna trilla in också. jag är ju inte mycket bättre själv. men jag hade inte räknat med att vi skulle flytta ihop så snabbt. jag hade räknat med minst 2 års förhållande innan delad bostad. men jag antar att det inte alltid blir som man tänkt sig. ibland blir det bättre =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback