det är så lätt att säga att allting är bra, det blir mindre snack då

men ar det verkligen bra? jag ma vara pa en paradis o, men bara for att det ar sol ute behover det inte vara sol i hjartat.

den enkla forklaringen ar att jag ar ensam. jag har ingen att anforto mig till har. det ar jag och jag. det ar ingen i lageneheten, jag har nastan inga vanner har.

den langa och jobbiga forklaringen har med 2mm att gora, det faktum att han ar pa andra sidan jorden, att han ar fantastiskt otillganglig pa ett satt som bara jag marker. forklaringen som jag inte orkar tanka pa, orkar analysera. fragan som dyker upp hela tiden - kommer vi klara oss igenom sommaren? jag vill tro det, men jag har det svart med tron. 


nej allting ar inte bra, men jag vill och orkar inte prata om det.

Kommentarer
Postat av: Sara

Tirovas UTMANING, Are you up for it? ;)

Gå in, läs och gör April till Din vita månad :)

Postat av: weronica

låter inge vidare ;/

2008-04-01 @ 13:50:40
URL: http://hedvaalls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback