sahar i efterhand

jag sitter och laser gamla blogginlagg pa lunarstorm fran nar jag var tillsammans med n. blogginlaggen beskriver en needy och emotionellt osaker drottning kokos med en pojkvan som inte forstar henne. att jag var forvanad over att han gjorde slut? vi var inte kompatibla. jag ville bara tro det. jag gav honom en massa egenskaper som jag ville att han skulle ha men inte hade och intalade mig att han var sa.

hur arg, ledsen och besviken jag an har varit pa n for att han gjorde slut, skaffade en ny, flyttade ihop, fick barn, sa kan jag anda inte vara annat an tacksam over att han gjorde slut. annars hade jag aldrig blivit tillsammans med 2mm och det hade jag inte velat ga miste om. konstigt hur livet bli ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback