sommarplaner II

i sommar ska jag (forsoka) gora foljande:

jobba tva manader,och jag ser faktiskt fram emot det
aka till gbg, lund och vitemolla och halsa pa familj och vanner, kanske nagra fler stopp pa vagen
bo i sundsvall och fa mat i en hel manad. billigt och gott!
dricka vin i solnedgangen pa min balkong
ata frukost i soluppgangen med 2mm
hanga pa uteserveringar pa soder
skaffa mig ett liv i sundsvall/harnosand
ta mina resttentor
njuta av det faktum att min sommar ordnade sig mycket battre an jag nagonsin trott

later val inte allt for ambitiost? har bara ett ex-jobb att avsluta innan jag kan gora allt det har.

jag ser fram emot sommaren. jag ser fram emot en nyrenoverad lagenhet (nar den nu blir klar) och 2mm och mogge i den. livet ar bra just nu, jag tror jag kan kallas lycklig. det ar lite haftigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback