Stockholm - mitt hem

Jag sitter och laser DN STHLM och deras 08 - Det sjalvklara Stockholm och jag far en ofantlig hemlangtan. Jag antar att Stockholm verkligen ar mitt hem nu, hur kan man annars bli smanostalgisk over T-Centralen och Stadshuset? Jag saknar tunnelbanan, generellt, jag saknar vettigt kaffe, jag saknar mina klader och sneakers och mojligheten att ha pa sig vad man vill. Jag saknar forvantingarna infor varen och hur mycket det forandrar staden. Jag saknar nog till och med universitetet. Det trodde jag aldrig. Och sa saknar jag Mons och Mogge saklart.

Sa ungefar fem ar tar det alltsa att blir fast rotad pa ett stalle. Fast det betyder inte att jag saknar Lund.


Kommentarer
Postat av: ME&MY

Stockholm är en underbar stad, förstår att du längtar!
/08 an

Postat av: HELENASCITY

godmorgon!

2008-02-28 @ 12:16:01
URL: http://metrobloggen.se/helenascity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback