guess who's back?

det börjar sakta men säkert närma sig hemresa. det är nu exakt en månad tills jag landar i Svea rike. nu när jag äntligen börjar känna mig lite hemma och jag hittar litegrann. men å andra sidan längtar jag efter mina vänner, 2mm, tunnelbanan och mina skor och kläder. borta bra, men hemma bäst liksom.

nu sitter jag och maskar på jobbet. ska skriva en rapport om konferensen som vi höll i i början av veckan. jag är sådar sugen, men det finns ingen annan som kan göra det.

power-drottning kokos är på väg tillbaka efter en tids frånvaro. känns väldigt bra. jag kände inte riktigt igen mig själv när jag satt hemma och tyckte synd om mig själv. ibland har jag lite svårt att förstå att jag är den enda som kan göra någon skillnad i mitt liv och vill att alla andra ska komma och rädda mig.

förhoppningsvis blir det lite delfinspaning i helgen. jag måste komma ut ur den här smutsliga staden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback